علی یاسینی خواننده نسل جوان موسیقی پاپ آخرین اجرای سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر را در سالن ۱۵۰۰ نفری فرهنگ‌سرای بهمن تهران روی صحنه برد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، آخرین اجرای بخش پاپ سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن تهران در دو سانس پیاپی توسط علی یاسینی رو صحنه رفت.
یاسینی «نصف شب» را برای افتتاحیه اجراهای خود انتخاب کرد و در ادامه پس از خوش و بش با افراد حاضر در سالن، قطعات «دیوار»، «جنگ»، «این روزا» و «منو برگردون» اجرا کرد.
«انگار نه انگار» و «نده قول» دیگر قطعاتی بودند که این خواننده جوان موسیقی پاپ در ششمین و آخرین شب جشنواره موسیقی فجر و با هم‌خوانی طرفداران پر شور خود اجرا کرد.
یاسینی که آهنگسازی بسیاری آثار خود را نیز عهده دار است در ادامه «هرجای شهر»، «نصف شب»، و «اگه به من بود» و «ماه قشنگم» با هم‌خوانی افراد حاضر در سالن فرهنگ‌سرای بهمن اجرا کرد و در حین اجرای این قطعات نیز در کنار گروه نوازندگان خود به نوازندگی پرداخت؛ نوازندگی یاسینی با استقبال طرفداران او مواجه شد .

این خواننده پاپ پس از اجرای قطعات «پرواز» و «بهتر از منه»، مقابل طرفداران خود و در شرایطی که آنها چراغ تلفن‌های همراه خود را روشن کرده بودند، با اجرای قطعه «چراغونی» کار خود در سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر را به پایان رساند.
برنا شفیع زاده (درامز)، فرزاد رضایی گیتار (الکتریک)، بهشاد مژگانی (گیتار بیس)، آرش مرادی (کیبورد)، امیرحسین کیانپور (سازهای بادی)، محمد حیدری (کیبورد)، اشکان پور فرخی (سازهای کوبه‌ای) و هادی جولانی( کیبورد) نوازندگانی بودند که علی یاسینی را در اجرای شامگاه شنبه همراهی کردند.
انتهای پیام