کنسرت امیرعباس گلاب خواننده مطرح پاپ شامگاه 27 بهمن ماه در سالن میلاد برگزار شد.

در پنجمین روز از برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر، امیرعباس گلاب در نمایشگاه بین‌المللی میلاد طی یک سئانس پذیرای هوادارانش بود و در این کنسرت جدیدترین آثار خود را اجرا کرد. کنسرت امشب گلاب در حالی‌ آغاز شد که به نظر می‌رسید گلاب برای روز مادر برنامه ویژه‌ای دارد. او پس از اجرای قطعه “دعوا” روز مادر را تبریک گفت و بعد با معرفی پدر و مادرش که در سالن نشسته بودند، قطعه “فرشته‌ها” را با تمام وجودش به مادر خود و تمام مادران حاضر در سالن تقدیم کرد.

پس از اجرای قطعه “فرشته‌ها”، امیرعباس گلاب که پیش از این هم در جشنواره موسیقی فجر اجرا داشته، در پاسخ به جوهای موجود برعلیه جشنواره موسیقی فجر که یک عده می‌گویند معمولاً مخاطبان این اجراها خوب نیستند به هوادارانش گفت علیرغم اینکه هر سال ما را برای اجرا در جشنواره می‌ترسانند ولی واقعاً جو جشنواره ترسناک نیست و همه دارند با من می‌خوانند.

یکی از لحظاتی که این روزها در کنسرت‌های موسیقی پاپ دیده می‌شود، لحظه روشن کردن نور گوشی‌های همراه است که امیرعباس گلاب هم پیش از خواندن قطعه “بماند” از هواداران خود خواست که با این کار لحظات زیبایی را در سالن به وجود بیاورند.

قطعه “گونه” قطعه بعدی بود که گلاب آن را اجرا کرد و مورد استقبال شدید مخاطبانش قرار گرفت. چیزی که در این قطعه به چشم می‌خورد همخوانی پُر تکرار مخاطبان این خواننده بود که گلاب در پایان بابت این همراهی از تماشاگران حاضر در سالن تشکر کرد و سپس آهنگ “ساده” را خواند.

این خواننده در ادامه یکی از آهنگ‌های شاد و پرطرفدار خود به نام “بانو جان” را اجرا کرد که اجرای این قطعه هم با شور و هیجان زیاد مخاطبانش همراه شد. امیرعباس گلاب در پایان بار دیگر قطعه “گونه” را اجرا که این آهنگ حسن ختام کنسرت امشب او بود.

 

امیرعلی نیکزاد، رهبر ارکستر گروه ماکان یکی از مهمان‌های ویژه این کنسرت بود که در پایان امیرعباس گلاب با اشاره به اینکه در سانس بعدی سالن میلاد گروه ماکان اجرا دارد به شوخی گفت بهتر است که ما زودتر اجرای‌مان را تمام کنیم تا امیرعلی نیکزاد ما را دعوا نکرده است.

مهیار رضوان و فرزاد رضایی (گیتار الکتریک)، محمدرضا زارعی (ویولن)، سهراب رمضان‌زاده (درامز)، عرفان قوی قلب (پرکاشن)، مجتبی دارات (گیتار کلاسیک)، امیرعلی رحمانی (دیجیریدو)،  فرید مهاجرپور (کیبورد)، امیرحسین کیانپور (دودوک)، رضا تاجبخش (پیانو)، مقداد گوهرنیا ( هارمونیکا) نوازندگانی بودند که در ارکستر امیرعباس گلاب حضور داشتند.