سیامک عباسی در نخستین شب از جشنواره‌ی سی‌ودوم موسیقی فجر ساعت 22 با علاقمندان موسیقی خود در سالن میلاد دیدار می‌کند.

به گزارش ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، سیامک عباسی، خواننده‌ی جوان موسیقی پاپ، پس از اولین اجرای خود در اواخر تابستان که با استقبال خوبی از سوی طرفدارانش رو به رو شد در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت.

به طور یقین پخش تصاویر انیمیشنی از بخش‌های قابل توجه در کنسرت‌های این خواننده‌ی موسیقی پاپ است که همواره در روند فعالیت‌های هنری خود به این موضوع توجه داشته است.

سیامک عباسی بیش از برگزاری کنسرت خود در شهر تهران‌ نخستین آلبوم رسمی‌اش با عنوان «خوشبختیت آرزومه» را روانه بازار موسیقی کرد.

نخستین آلبوم این خواننده‌ی موسیقی پاپ از 12 قطعه با نام‌های «سقوط»، «عشق دور»، «بارون»، «دریاچه نمک»، «خوبه حال من»، «ترس»، «فلسفه‌های پوچ»، «بارون»، «تن سپرده به باد»، «روزهای خوب»، «من انتخاب شدم»، «دچار» و «خوشبختیت آرزومه» تشکیل شده است که این آثار را در کنسرت‌های خود اجرا می‌کند.

آهنگسازی قطعه‌های آلبوم «خوشبختیت آرزومه» را علاوه بر سیامک عباسی،‌ امیر عظیمی که رهبر ارکستر و نوازنده‌ی پیانو در گروه این خواننده محسوب می‌شود، ‌انجام داده‌اند.

همچنین سیامک عباسی در زمینه‌ی تنظیم قطعه‌ها فعالیت کرده و علاوه بر او آرون حسینی، اشکان آبرون، کوشان حداد،‌ نیما غفاری،‌ امیر عظیمی،‌ مهیار رضوان و هادی سالاری تنظیم قطعه‌ها را انجام داده‌اند.

تمامی ترانه‌های آلبوم «خوشبختیت آرزومه» را سیامک عباسی سروده و تنها ترانه یکی از قطعه‌ها را حسین غیاثی سروده است.

سیامک عباسی در نخستین شب از جشنواره‌ی سی‌ودوم موسیقی فجر ساعت 22 با علاقمندان موسیقی خود در سالن میلاد دیدار می‌کند.

سی و دومین جشنواره موسیقی فجر از فردا جمعه 24 دی تا 1 بهمن در تهران برگزار می‌شود.