وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  به سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

به گزارش روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، سید عباس صالحی در پیام خود به این دوره جشنواره نوشته است:

هنر در گذر زمان و کوران وقایع راه می‌گشاید و پیش می‌رود، چنانکه از گذشته تا امروز جریان‌ها و آثار هنری از بستر وقایع برخاسته‌اند و هویت فرهنگی و هنری جامعه را تبیین کرده‌اند و در این میان هنر موسیقی بخش مهمی از هویت فرهنگی و هنری و تجلی زبان همدلی بوده است.

در یک سال اخیر که شرایط بیماری کرونا دشواری‌هایی را برای همه عرصه‌ها از جمله فرهنگ و هنر پدید آورد، هنر و از جمله موسیقی با جامعه همدلی و همراهی کرده و به تناسب ویژگی‌های این دوران خلاقیت‌هایی در موسیقی بروز کرد و هنرمندان گرانقدر تجربه‌هایی رقم زدند که جریان موسیقی را تداوم بخشید.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در ادامه پیام خود به جشنواره نوشته است: سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فرصت‌هایی را براساس شرایط جدید و شیوه‌های متناسب با این روزگار برای اجرای گروه‌ها و هنرمندان موسیقی و استفاده مخاطبان فراهم آورده است. توجه به حوزه‌های مرتبط با موسیقی مانند ترانه و تولیدات رسانه‌ای تخصصی موسیقی با برگزاری «جایزه ترانه» و «جایزه موسیقی و رسانه» بیانگر نگاه و رویکرد جامع به عرصه موسیقی و حوزه‌های پیرامون است. بخش رقابتی جشنواره هم فرصتی است تا با ارزیابی کارشناسی و تخصصی تولیدات موسیقی، داشته‌‌های کمی و کیفی و نیازهای این عرصه، شناسایی و مورد گفت‌وگو و نقد قرار گیرد.

حضور هنرمندان گرامی را در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ارج نهاده و از تلاش همکاران معاونت امور هنری و ستاد برگزاری جشنواره صمیمانه سپاسگزارم.