کنسرت «پایکوب» به سرپرستی کورش مهربان شامگاه دوشنبه 25 بهمن ماه ساعت 18:30 در فرهنگسرای نیاوران در قالب سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

گروه «پایکوب» در سال 1395 توسط کورش مهربان پایه‌گذاری شد. بن‌مایه‌های آثار این گروه برگرفته از موسیقی ملی است که در آن از خنیای فرنگستان برای اجرای موسیقی تلفیقی بهره برده‌اند تا هم از تکرار بپرهیزند و هم بتوانند مخاطبان بیشتری از نسل جوان را با نوای خوش ایران زمین آشنا کنند.

این اجرا با قطعه «دوش» با آهنگسازی علی اکبر شیدا و شعر از علی اکبر شیدا آغاز شد. سپس خواننده با اشاره به اینکه پس از دو سال و نیم توسط جشنواره توانسته‌اند باری دیگر اجرا داشته باشند قطعات بعدی خود را با نام‌های «رخساره»، «روح برهوت» و «پایکوب» خواند.

در ادامه کنسرت گروه «پایکوب» کورش مهربان از محمدرضا چراغعلی خواست تا به استیج بیاید و در اجرای دو قطعه احساسی «تو را من دوست میدارم» و «ای عشق» او را با نواختن پیانو همراهی کند.

«یار ناز»، «بلا آباد»، «لاله‌رو»، «زلف طلایی» و «غم‌کشی» به ترتیب از دیگر قطعاتی بودند که توسط این گروه نواخته و اجرا شد.

اعضای این گروه عبارتند از: کورش مهربان: خواننده و سرپرست گروه، ادروارد دانیال‌زاده: درامز، پویا یزدانی: پرکاشن، نیما کلاله: گیتار الکتریک، آترین بی‌نیاز: پیانو، کیمیا نیک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پور: کمانچه و فرید الهی: گیتار بیس.