گروه موسیقی «نغمه گردان» به سرپرستی احسان عبایی و خوانندگی سید محمد حسینی به اجرا پرداخت. این کنسرت به عنوان یکی از برنامه های سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

اعضای گروه ساز های شان را به دست گرفتند و هماهنگ با هم شروع به نواختن کردند. نخستین قطعه «جرس» نام داشت، این قطعه شروعی گرم را رقم زد. بعد از آن «مقدمه بیات اصفهان» شنیده شد تا اجرا به تصنیف « هنر عشق» برسد. خواننده در این تصنیف با تحریر های به جا و مناسب با دیگر اعضای گروه خود همراه شد.

در ادامه نوبت به بخش تکنوازی دو ساز تار و عود رسید. ابتدا نوازنده تار به آرامی زخمه را بر ساز کشید و صدای سازش طنین انداز شد، سپس صدای عود سالن را پر کرد. این تکنوازی ترکیبی از موسیقی غنی و هنر نوازندگی را عرضه کرد.

در ادامه تصنیف «مجنون رسوا» و «نوروز عرب» به «ساز و آواز» پیوند خورد. در ساز و آواز همه ساز ها به کار گرفته شد و اعضای گروه به طور منظم با هم همکاری کردند.

«عشاق و فرود»، «چهار مضراب»، «ساز و آواز»، «ماوراءالنهر» و «دلی یا دلبری» از دیگر قطعات اجرایی این شب بودند. تصنیف «دلی یا دلبری» فضای اجرایی را که ریتمی آهسته به خود گرفته بود، تغییر داد.

سانس اول این شب، با ساز و آواز سوز و گداز و دوبیتی وارد قسمت پایانی خود شد و تصنیف «ساقی مستان» و «به یاد تو» به عنوان دو قطعه انتهایی رپرتوآر نواخته شدند.

«نغمه گردان» با سرپرستی، آهنگسازی و نوازندگی تار احسان عبایی، خوانندگی سید محمد حسینی، صدای عود معتمد سامانی، تنبک مهدی رنگین کمان، نی حامد رحمانی، کمانچه محمد زرین مهر، دوایر کوکی مهران فروتن و سنتور مرجان راغب این اجرا را روی صحنه برد.