یکی از شرکت‌کنندگان جشنواره موسیقی فجر معتقد است که این جشنواره بستر بسیار خوبی برای حمایت از هنرمندان و معرفی آنها به جامعه موسیقی است.
به گزارش ستاد خبری  سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر،  سومین شب از  سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  در تالار رودکی از ساعت ۲۱:۳۰  میزبان گروه «نغمه سپهر» بود .
گروه «نغمه سپهر» اجرای خود در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر را  با پیش درآمد”رنگ” ساخته حسین روزبهانی آغاز کردند.
چهار مضراب، تصنیف موسم گل، ساز و آواز (کمانچه و آواز)، تصنیف «آتشی در سینه دارم»، تصنیف «با من  صنما» و تصنیف وطنی از جمله قطعاتی بود که این گروه اجرا کردند.
نوازندگان این گروه که اغلب آنها اجرای صحنه‌ای  در تالار وحدت را در کارنامه خود دارند برای اولین بار تحت عنوان گروه «نغمه سپهر» در جشنواره موسیقی فجر به صحنه آمدند.

فرشید قلی پور از نوازندگان گروه  «نغمه سپهر » اجرا در جشنواره موسیقی فجر را تجربه بسیار خوبی خواند و گفت:  پتانسیل جشنواره موسیقی فجر بسیار بالاست و این جشنواره بستر  بسیار خوبی برای حمایت از هنرمندان و معرفی آنها به جامعه موسیقی است از طرفی برگزاری این رویداد می‌تواند مخاطبان بسیاری را به سالن‌های موسیقی بکشاند.
بهداد کیافر،(سنتور) محمد مشفق(نی)، حسین روزبهانی(تار)، حسن آزاده فر(تنبک)، سیدمحسن حسینی(آواز) و فرشید قلی زاده(کمانچه)  اعضای گروه  «نغمه سپهر» بودند که در سی و هشتمین جشنواره موسیقی  در  تالار رودکی به صحنه آمدند.