تریوی جَز فولبرشت (آلمان)

ساکسوفون/ آوا و الکترونیک/ گیتار

تیمو فولبرشت/ تئو بلکمان/ بن موندا

تیمو فولبرشت هنرمندی است که موسیقی جَز را با عناصر موسیقی نو، الکترونیک و آهنگسازی درهم آمیخته است. او تاکنون، در 22 آلبوم نواخته و در صحنه‌های برجسته‌ای چون ویلج ونگارد، فستیوال زمستانی جزِ نیویورک و  لینکولن سنتر اجرا داشته است. او افزون بر  همکاری با برنفورد مارسالیز، کنی ورنر و درو گرس، رهبری اجراهای متعددی را نیز برعهده داشته و در بیش از سی کشور جهان بر روی صحنه رفته است. جدیدترین آلبوم‌های او، «جادوی پرواز» (2016) و «صورت‌ها در مکان‌ها» (2018)، مورد تحسین و استقبال بین‌المللی قرار گرفته و از «آلبوم‌های برجسته‌ی جَز هفته» در رادیوی سراسری آلمان شده‌ است. فولبرشت، در پژوهش‌های دانشگاهی، از  بینشی که از فعالیت‌های اجرایی خود کسب کرده بهره می‌گیرد. او دارای مدرک دکتری از دانشگاه اشتاین‌هارت نیویورک است و هم‌اکنون، به عنوان عضو هیأت علمی، در همان دانشگاه تدریس می‌کند.

تئو بلکمان، نامزد جایزه‌ی گرمی، خواننده‌ی جَز و آهنگساز موسیقی نو و  بداهه‌نوازی زبردست است که صدای خود را چون ساز به‌کار می‌گیرد. او، که اصالتاً اهل آلمان است، آثار ضبط‌شده‌ی گوناگونی دارد، از آلبوم‌های آوازهای هنر وایمار گرفته تا آهنگ‌هایی با تنظیم جدید از چارلز ایوز. اثر جدید او، «مرثیه»، را کمپانی ای.سی.ام منتشر کرده است. او همواره در نظرسنجی منتقدان «دان بیت» جزء پنج هنرمند اول بوده و با موسیقی‌دانان، هنرمندان، بازیگران و آهنگسازانی همچون امبِروس آکینموسری، لوری اندرسون، اوری کِین، فیلیپ گلس، جان هولن بِک و جان تسورن همراهی کرده که برجسته‌ترین آن‌ها مردیت مانک است که بلکمان بیش از پانزده سال است به‌عنوان یکی از اعضای اصلی گروهش با او همکاری داشته.

بن موندا یکی از برجسته‌ترین گیتاریست‌ها در بداهه‌نوازی است. او با سی‌سال سابقه‌ی نوازندگی در منطقه‌ی نیویورک، با هنرمندان زیادی از جمله لی کونیتز، اندرو سیریل، جورج گارزونه، پائول موتیان و ماریا اشنایدر اجرا داشته است. او همچنین بخش  گیتار  آخرین آلبوم دوید بووی با عنوان «بلک استار» را اجرا کرده است. وی جایزه‌ی هنرمند تأثیرگذار  «دوریس دوک» در سال 2014 و بورس «بنیاد شیفتینگ» را از آن خود کرده است. او در بیش از 200 سی‌دی به‌عنوان  عضو ارکستر جُز حضور داشته  و  در هفت آلبوم رهبر گروه بوده است.

تیمو، تئو و بن، به‌عنوان یک تریو، قطعاتی از موسیقی ترکیبی را اجرا خواهند کرد که صداهای آکوستیک را با رنگ صداهای الکترونیک درهم می‌آمیزد و هنر بداهه‌‌نوازی را ارج می‌نهد.

اعضا:  تیمو فولبرشت: ساکسوفون/ تئو بلکمان: آوا و الکترونیک/ بن موندا :گیتار

قطعات: «گردآب»: فولبرشت/ «دوستان»: فولبرشت/ «فضا»: فولبرشت/ «فجر»: بلکمان، فولبرشت، موندا/ «بادکنک‌ها»: بلکمان/ «رانندگی در ساوت‌وود»: بلکمان/ «با زمان»: فولبرشت، گرگل/ «مرثیه»: بلکمان