محسن یگانه که در بخش موسیقی پاپ سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفته بود، اجرایش را با ادای احترام به سانحه‌دیدگان حادثه پلاسکو آغاز کرد.

به گزارش ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، این خواننده پاپ در اجرایی که 30 دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برد، اظهار کرد: اتفاق تلخی که امروز افتاد همه ما را ناراحت کرد و باعث شد خانواده‌های زیادی عزیزانشان را از دست بدهند. آتش‌نشانی یکی از شریف‌ترین شغل‌ها در تمام دنیا است و می‌خواهم همگی این افراد فداکار را سی ثانیه به صورت ایستاده تشویق کنیم.

در ادامه قطعات «آخه دل من» و «بمون» بدون وقفه اجرا شدند. سپس قطعه «هوایی شدی» با سولوی دمام آغاز شد و یگانه پس از آن «رگ خواب» و «نباشی» را خواند.

سپس نوبت به اجرای قطعه «کویر» رسید و یگانه پس از اجرای آن گفت: ببخشید اگر غمگین بود! اما به هر حال گاهی غم و غصه هم وجود دارد.

او سپس برای شاد شدن فضا قطعات «دوسِت دارم» و «اینجا جای تو نیست» را در پی هم خواند و پیش از اجرای قطعه بعدی گفت: قطعه بعدی هم غمگین است. البته گویی بعضی از دوستان فقط برای قطعات شاد و شش‌و‌هشت آمده‌اند. برای آنها هم هنوز قطعاتی داریم، اما برای اینکه در سالن بمانند فعلاً اجرا نمی‌کنیم!

«بیت آخر» از آلبوم «حباب» که اخیراً کمتر در کنسرت‌های یگانه اجرا شده، قطعه بعدی کنداکتور این کنسرت بود و سپس ریمیکسی از قطعات «نخواستم»، «نمی‌شه»، «عذاب» و «دلسرد» به اجرا درآمد.

سپس نوبت به اجرای آنپلاگد قطعه «بهت قول می‌دم» رسید و هنگامی که یگانه و گروهش خود را برای اجرای این اثر آماده می‌کردند، شور و‌ هیجان زیادی بر سالن حاکم شد که تعجب یگانه را در پی داشت. او گفت: واقعاً غیر قابل پیش‌بینی هستید! من این همه آهنگ خواندم و حالا برای این آهنگ این‌طور اشتیاق دارید. هنوز در این سال‌ها به سلیقه مشترک مشخصی در مورد آهنگ‌ها نرسیده‌ایم. امیدوارم در آینده باز هم از این آهنگ‌ها داشته باشم، اما شما هم سعی کنید غیرقابل پیش‌بینی نباشید!

یگانه در بخشی دیگر از کنسرت گفت: همه ترانه‌هایی که امشب می‌شنوید را خودم سروده‌ام، اما حالا همه را از روی کاغذ می‌خوانم. وای به حال دوران پیری‌ام!
میلاد پرقوه (پیانو و کیبورد)، سعید علیرضایی (گیتار بیس)، محمدرضا زارعی (ویلن)، محمد زرنوش (کلارینت، ساکسفون)، مبین رفیع‌زاده (درامز)، وحید قاسمی (پرکاشن، دمام)، وحید وحیدی (گیتار) نوازندگان ارکستر محسن یگانه در این کنسرت پرمخاطب بودند.