با اعلام دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان سومین دوره جایزه«موسیقی و رسانه» به‌عنوان بخش جنبی این رویداد هنری منتشر شد.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، این جشنواره به منظور دستیابی به الگوی مناسبی از تعامل با رسانه‌ها و نیز برای پاسداشت نقش بی­بدیل رسانه‌ها در پوشش رخدادهای فرهنگی­_هنری حوزه موسیقی، رویکرد علمی در نقد حوزه موسیقی، معرفی و ایجاد شناخت عمومی از موسیقی در جامعه و مشارکت موثر اصحاب رسانه در تقویت تعامل هنرمندان عرصه موسیقی با رسانه‌ها، برگ دیگری از «جایزه موسیقی و رسانه» را در تقویم هنری ایران ثبت می­کند.

«جایزه موسیقی و رسانه» در دو محور و با هدف تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌ موسیقی، افزایش نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، فرهنگ‌سازی با موسیقی، افزایش سواد هنر موسیقی در بین عموم جامعه، توجه به گونه­های مختلف موسیقی­ به ویژه موسیقی نواحی و خرده فرهنگ­ها و تبیین موسیقی به عنوان کالای فرهنگی برگزار می شود.

سامانه جشنواره  به آدرس www.fajrmusicfestival.com از ۲ تا ۸ بهمن ماه سال جاری آماده ثبت نام متقاضیان خواهد بود.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

 

دانلود فراخوان سومین جایزه موسیقی و رسانه