سومین شب سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ با اجراهایی توسط آرمین زارعی در سالن مملو از جمعیت فرهنگسرای بهمن تهران همراه شد.

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره موسیقی فجر، آرمین زارعی خواننده پاپ نسل جوان شامگاه چهارشنبه ۲۵ بهمن اجراهای سومین شب جشنواره سی و نهم موسیقی فجر در بخش پاپ را طی دو سانس پیاپی در سالن ۱۵۰۰ نفری فرهنگسرای بهمن تهران روی صحنه برد‌.

آرمین با اجرای قطعه «سرگرمی» و با تشویق طرفداران پر شور و نشاط نوجوان و جوان خود روی صحنه آمد و در ادامه قطعه «دوست دارم» را اجرا کرد و سپس به خوش و بش با افراد حاضر در سالن پرداخت.

«بگو کجایی»، «طرفدارمه»، «بذار پلی شه موزیکم»،  «نوستالوژی» و «دوباره برگرد» دیگر قطعاتی بودند که این خواننده موسیقی پاپ برای اجرای خود در جشنواره موسیقی فجر انتخاب کرد و با هم‌خوانی طرفدارانش همراهی شد.

در ادامه با اجرای «حالا هی» و همچنین قطعه «دارم هواتو» سالن فرهنگسرای بهمن به وجد آمد و او را مورد تشویق قرار دادند.

اجرای قطعه «نه نرو» توسط زارعی و روشن کردن چراغ تلفن‌های همراه افراد حاضر در سالن تصاویری دیدنی خلق شد؛ در ادامه این خواننده پاپ قطعه «تنگه واسه تو آره شدیداً» را به عنوان یکی از محبوب‌ترین آثار خود معرفی و روی صحنه اجرا کرد. «دیوونه» که یکی از آثار قدیمی آرمین محسوب می‌شود، دیگر قطعه‌ای بود که توسط این خواننده جوان موسیقی پاپ به اجرا درآمد.

«پایتم»، قطعه معروف و خاطره‌انگیز «بگو بینم» و «بارون» دیگر قطعاتی بودند که توسط این خواننده پاپ به اجرا درآمد. زارعی همچنین با اجرای قطعه «ایران» (دیگه وقتشه سکوتو بشکنم) درباره این قطعه گفت که «این تِرَک، تِرَک همبستگی ماست». او در پاسخ به درخواست افراد حاضر در سالن، اجرای خود در سومین شب بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر در سالن فرهنگسرای بهمن تهران را با اجرای مجدد قطعه «دیوونه» به پایان رساند.

محمدرضا حسینی (گیتار بیس)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، مسعود کیانی (درامز)، کوروش کشاورز (ویولون سل)، علیرضا پاک نیت (گیتار الکتریک و گیتار آکوستیک) و محمدرضا رهنما (کیبورد و رهبر ارکستر) نوازندگانی بودند که آرمین زارعی را در اجراهای شامگاه چهارشنبه همراهی کردند.