حجت اشرف زاده خواننده موسیقی ایران در تالاروحدت به روی صحنه رفت.

این اجرا درسا نس دوم چهارمین روز سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر (شنبه 23 بهمن) برگزار شد و ازاستقبال بسیار خوبی برخوردار بود. «رفیق»، «زیبای منی»، «برف بی صدا»،«دورت بگردم»،«دلتنگ توام»، «کمان ابرو»،«باران ببارد»،« جان منی»، «ازیادها رفته»،« ماه بی تکرار»،«بی خبرازتو»،«عاشق توام»،«مهدخت» و « ماه و ماهی» از جمله قطعات این کنسرت بود که با صدای حجت اشرف زاده به اجرا درآمد و دراین باره گفت: قطعاتی که امشب انتخاب کردیم به فراخور سالنی است که درآن حضور داریم درواقع قطعاتی عاشقانه ترو آرام است.

حجت اشرف زاده رو به حاضران در سالن اظهار کرد: هرکسی که دراین سالن نشسته ،سلامت است و ازاین مسئله بسیارخوشحال هستیم و امیدوارم این نگاه عشق شما تنها گره ای باشد که هیچ گاه باز نشود.

او همچنین قبل از اجرای قطعه «زیبای منی » به اتفاقات این دوسال گذشته اشاره کرد و بیان داشت : دراین دوسال سخت حال دلتان با چه کسی خوب بوده! قطعا باید کسی باشد که دلتنگ آن باشید مانند من که این یک ماه گذشته بسیاربرایم سخت گذشت اما کسی متوجه نشد و برای زنده ماندن جنگیدم تا بمانم و باید بگویم  حال من با شما خوب است و بخاطر شما به زندگی بازگشتم. باید بگویم به علت بیماری حدود یک ماه و نیم است نخوانده ام و امیدوارم تا آخر برنامه بتوانیم اجرای خوبی داشته باشیم.

او درادامه صحبت های خود  به سالن ارزشمند تالاروحدت اشاره کرد و گفت: خواندن درسالن تالار وحدت برای هر خواننده ای آرزو و احساس برانگیزاست چرا که اساتید بسیاری برروی این صحنه ایستادند و خوانده اند .

دراین اجرا حجت اشرف زاده سرپرست و خواننده گروه، حمید اکبرزاده رهبرارکسترو نوازنده پیانو، مجید مظاهری تنظیم کننده ی برخی قطعات و نوازنده کمانچه، آراد یادگارفرد نوازنده گیتارالکترونیک، آرش جامع نوازنده ویولن، حسن ملکی نوازنده گیتارکلاسیک، رضا بنائی نیا نوازنده درامز، ایمان رضایی نوازنده گیتاربیس، محمدغریبی نوازنده ویولنسل، آراد یادگارفرد نوازنده گیتار، داوود اریکه نوازنده ساکسوفون امین نجف زاده نوازنده پرکاشن.

حجت اشرف زاده در سال 1358 در خانواده ای فرهنگی در نیشابور به دنیا آمد.او با الحان و آواهای موسیقی ایرانی نزد پدرآشنا شد و ردیف آوازی را نزد رضا شاکری در نیشابور و صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش آموخت. همچنین مدتی از راهنمایی های استاد محمدرضاشجریان  بهره برد و با فنون آوازی و ردیف تحلیلی آواز ایران نزد استاد محمدرضا لطفی آشنا شد.علاوه بر آن ، او فنون تصنیف خوانی و هم آوایی را از محسن نفر و استاد پرویز مشکاتیان آموخت. وی با ترانه سراهایی همچون امید صباغ نو،احمد امیرخلیلی ، محمدعلی بهمنی و یاحا کاشانی همکاری می کند و معتقد است باید به مخاطب با شعر پرمفهوم ادای دین کرد.از آخرین آثار وی میتوان به قطعات «زیبای منی» و «دورت بگردم» اشاره کردکه  با استقبال بالایی مواجه شد.