چهارمین شب از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر(شنبه 27 بهمن ماه) درسالن همایش های برج میلاد تهران و در بخش موسیقی پاپ به اجرای برنامه علیرضا طلیسچی و گروه موسیقی پازل بند اختصاص داشت.

به گزارش روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، در سانس نخست (ساعت 18:30) علیرضا طلیسچی با انرژی مضاعف کنسرت خود را با قطعه «آی دل خودم» آغاز کرد و در ادامه «ای داد برمن»،«دیوونه دوست داشتنی»،«به خودم بد کردم»،«نفس» را اجرا کرد. این خواننده پیش از اجرای ترک «قرار نبود» ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از اجرای این برنامه در جشنواره موسیقی فجر رو به مخاطبان گفت: هر آدمی یک نقطه شروعی در زندگی خود دارد و ممکن است در آن موفق شود اما شروع من از خواندن «قرار نبود چشمای من خیس بشه» آغاز شد.

در ادامه قطعه معروف «آی دل خودم» اجرا شد که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و از ابتدا تا پایان این ترک با این خواننده همخوانی می کردند. طلیسچی پیش از اجرای قطعه «به خودم بد کردم»، درجملاتی بیان داشت: سال 1395 بود و بازار موسیقی تلفیقی درایران بسیار بسیار گرم؛ آن زمان خواننده‌های موسیقی اصیل ایرانی و خواننده های موسیقی پاپ با یکدیگر دوئت و یا اصطلاحاً همخوانی داشتند و این قطعه یادگاری زیبای آن زمان است. «عزیزی»،«میرم پی کارم»، «تو فکر می‌کنی»،«منو دریاب» و…از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت به همراه موزیک ویدئو اجرا شدند. عین‌الله کیوان شکوه نوازنده پیشکسوت درامز و بهمن هاشمی مجری تلویزیون و دوبلور از میهمانان این برنامه بودند. بعد از معرفی عین‌الله کیوان شکوه نوازنده جوان درامز کامیار عبدی به رسم ادب به نزد ایشان آمد و عرض احترام کرد. مرسل وطنی ساکسیفون، آرتین زمانی نوازنده کیبورد ، مهراد حیدری نوازنده گیتار الکتریک، کامیار عبدی نوازنده درامز، امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر، محمد عارف نوازنده گیتار، امیرحسین آزموده نوازنده پرکاشن و… گروه اجرایی کنسرت علیرضا طلیسچی بودند.

در سانس دوم گروه موسیقی پازل به خوانندگی علی رهبری و آرین بهاری کنسرت خود را در ساعت 21:30 دقیقه در برج میلاد تهران برگزار کردند. قطعه «دلارام» آغازگر این برنامه بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و در ادامه «دلداده»،«معشوق»، «کاردادی دستم»،«صاف و ساده»،«مغرور و عاشق»،«ته داستان»،«بی تاب» از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند و بیشتر اشعار از حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ است. علی رهبری خواننده گروه پیش از اجرای قطعه «ته داستان» بیان داشت: امیدوارم روزی برسد که کنسرت های موسیقی پاپ برای برگزار شدن نیازی به آهنگ های شش و هشت نداشته باشد. رهبری همچنین در بخشی از این برنامه یاد و خاطر شهدای حادثه‌ی تروریستی سیستان و بلوچستان را گرامی داشت و از سوی گروه موسیقی پازل تسلیت گفت. آرین بهاری خواننده، نوازنده کیبورد و تنظیم کننده، مجید یزدانفر نوازنده گیتار بیس، سهراب ستاری نوازنده ویولن ، میلاد دهقان نوازنده کیبورد و پیانو، نوید رهنما نوازنده درامز، علی خاکی نوازنده پرکاشن گروه اجرایی کنسرت پازل بند بودند.