نخستین شب اجرای سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ با دو اجرای پیاپی علیرضا طلیسچی در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن تهران سپری شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، اجراهای بخش پاپ سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در سالن فرهنگسرای بهمن، شامگاه دوشنبه ۲۳ بهمن طی دو سانس پیاپی با اجرای علیرضا طلیسچی افتتاح شد.

طلیسچی با اجرای قطعه «زندگی جونم» وارد سالن شد و در سخنانی کوتاه خطاب به طرفداران خود گفت که «افتخار بزرگی است که در برابر چشمان نازنین شما قرار بگیرم.»

«تو فکر می‌کنی کی‌ ای» دومین قطعه‌ای بود که طلیسچی اجرا کرد و با استقبال و تشویق افراد حاضر در سالن همراه شد. «نفس کی بودی تو»، «آی دل خودم»، «ای داد بر من» دیگر قطعاتی بود که توسط این خواننده پاپ نسل جوان اجرا شد.

در ادامه «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم» و «دل به دل»، قطعه خاطره انگیز «قاف» (بارون اومد و یادم داد تو زورت بیشتره)، «سختگیر» و «به تو چه» دیگر قطعاتی بودند که طلیسچی برای اجرای خود در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر انتخاب کرد و با استقبال پرشور طرفداران او همراه شد.

این خواننده پاپ اجرای خود را با قطعه «پا قدم» که جدیدترین اثر او است ادامه داد؛ این قطعه با استقبال شدید افراد حاضر در سالن همراه شد و طرفداران طلیسچی با فریاد مکرر «دوباره دوباره» خواستار اجرای مجدد این قطعه شدند که این درخواست با موافقت او همراه شد.

طلیسچی اجرای خود در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر را با قطعات «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» به پایان رساند.

پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (گیتار بیس)، مسیح منتظری (گیتار الکتریک)، محمد عارف (گیتار نایلون)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز)، امیر بهادر دهقان (کیبورد و رهبر ارکستر) نوازندگانی بودند که علیرضا طلیسچی را در اجراهای شامگاه دوشنبه همراهی کردند.