فرزاد فرزین خواننده پاپ در جشنواره موسیقی فجر، تعدادی از قطعات عاشقانه از آلبوم‌های شلیک، شانس، شوک، تعقیب و شراره را اجرا می‌کند.

به گزارش ستاد خبری سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، اجرای فرزاد فرزین یکشنبه 26 بهمن ساعت 21 در برج میلاد به مخاطبان جشنواره ارائه می‌شود.

فرزین در این اجرا ترانه‌های «بیا بیا»، «کی می‌تونه»، «می‌دونم»، «برگرد»، «من و تو»، «هدفون»، «لحظه‌ها»، «ای وای»، «ماه عسل»، «بچه»، «احساس من»، «با تو»، «نگرانتم»، «شخصی»، «دونه دونه»، «بروبرو»، «کوچه‌ها» و «عاشق» را اجرا می‌کند.

ترانه این قطعات را شاعرانی چون حامد رجبی، یاحا کاشانی و روزبه بمانی سروده‌اند.

قطعه احساس من و «دونه دونه» از آثاری است که فرزاد فرزین به جزء خوانندگی ، ترانه سرایی آنها را نیز برعهده داشته است.

فرزاد فرزین متولد سال ۱۳۶۰ است. او به جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه سرایی و تنظیم کنندگی را هم تـجربه کرده است. فرزین موسیقی را به صورت رسـمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و چهار آلبوم رسـمی دارد. همچنین سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی ازجمله پسران آجری ساخته مجید قاری‌زاده، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی را داشته است. آخرین آلبوم او «شخصی» نام دارد که در سال۱۳۹۲ روانه بازار شده است.

در جشنواره موسیقی فجر مهران خلیلی رهبر ارکستر، مهرداد مافی و محمود عباسی‌مهر نوازندگان گیتار الکترونیک، احمد امین‌پور (گیتار باس)، یاشار خسروی (پرکاشن)، بهادر خان‌زاده (ساکسیفون)، آرمین قیطاسی (ویلن)، امیر میلاد نیکزاد (کیبرد) و سهراب رمضان ‌زاده (درامز) فرزاد فرزین را همراهی می‌کنند.

در بخش پاپ سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر 14 گروه به صحنه می‌رود.

علاقمندان می‌توانند اخبار و عکس‌های مربوط به این جشنواره را در اینستاگرام جشنواره به نشانی fajrmusicfestival30 مشاهده کنند.