زانیار خسروی برای اولین بار در بخش پاپ سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت.

به گزارش ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، این خواننده پاپ کنسرتش را با قطعات «شدی همه دنیام» و «چشمای رویایی» آغاز‌ کرد و پس از آن گفت: دوست دارم از قهرمانان امروز یاد کنم. امروز بعد از بیدار شدن با این خبر تلخ مواجه شدم و واقعاً غمگین شدم. آمار درستی اعلام نشده اما احتمالاً چند نفر از آتش‌نشان‌های فداکارمان به شهادت رسیده‌اند. از شما می‌خواهیم این قهرمانان را ایستاده تشویق کنید.

او سپس «جاذبه»، «امید دارم هنوز»، «حس کمیاب» و «فکر بکر» را اجرا کرد و گفت: قطعه «زود گذشت» را می‌خوانم که اتفاقاً مدت‌ها است در کنسرت‌ها اجرایش نکرده‌ایم.

زانیار خسروی در بخش دیگری از این اجرا در سخنانی مطرح کرد: قطعاً این آخرین اجرای من در سال 95 است و تا پایان سال در هیچ شهری کنسرتی نخواهم داشت. ممکن است در تقریبا 5 ماه اول سال 96 هم کنسرتی نداشته باشیم. امیدوارم خاطره خوبی از امشب ثبت شود تا انرژی لازم برای تولید آلبوم و قطعات را ذخیره کنیم.

او سپس قطعه «هِی تو» را اجرا کرد و پس از آن گفت: بدون هیچ اغراقی می‌گویم، همه شما را از صمیم قلب دوست دارم و به داشتن چنین طرفدارانی افتخار می‌کنم. به دلیل تفاوتی که سبک کاری من با دیگر همکارانم دارد، وجود شما برایم واقعاً لذت بخش است.

«من میلیونر نیستم» قطعه بعدی کنداکتور برنامه بود و پس از آن «بدون تو» و «طفره نرو» که می‌توان آن‌ها را پرطرفدارترین قطعات زانیار دانست با هم‌خوانی مخاطبان به اجرا درآمدند.

زانیار پیش از اجرای آخرین قطعه‌اش گفت: در این لحظات از اینکه تا چند ماه کنسرت نخواهم داشت بغض کرده‌ام.

خشایار جوزی (گیتار الکتریک)، علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک و آکوستیک)، امید فرهودنیا (گیتار بیس)، امیر محمدی (ساکسفون)، محمدرضا رهنما (کیبورد و پیانو) و علی طاهایی (درامز) در این اجرا زانیار را همراهی کردند.