هفتمین اجرای جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ به اجرای گروه «برادران» با خوانندگی آرش و مسیح در دو سانس اختصاص داشت که باز هم استقبال مخاطبان همراه شد.

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شامگاه ۲۶ بهمن‌ماه میزبان علاقمندان موسیقی پاپ بود که آمده بودند شاهد اجرای آرش و مسیح باشند.

 

اجرا با قطعه «دیوونه» آغاز شد و قطعات «بعد از تو»، «به همه بگو»، «برو خوش باش» و «بوی شمال» یکی پس از دیگری با همخوانی پیوسته مخاطبان اجرا شدند.

سپس در ادامه اجرا، آرش عدل‌پرور خطاب به حاضران گفت: با اینکه طبق اعلام ستاد کرونا ظرفیت میزبانی سالن فقط ۳۰ درصد است اما انرژی خیلی خوبی دارید. با این حال باید انرژی جایگاه‌های خالی را هم پر کنیم.

ارکستر زهی نیز در بخش دیگری از اجرا به گروه اضافه و قطعه «عمو زنجیر باف» اجرا شد. اجرای این آهنگ مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و پس از آن نوبت قطعه «شاه بیت» بود.

پس از اجرای دو قطعه اعضای ارکستر زهی از صحنه خارج شدند و بعد اعضای گروه قطعات «تو که نیستی پیشم» و بعد از آن «دریا» را اجرا کردند.

اشکان آبرون (کیبورد)، خشایار جوزی (گیتار الکتریک)، آرش پژندمقدم (درامز)، دارا دارایی (گیتار باس)، آرین قیطاسی (ساکسفون) از نوازندگان این اجرا بودند.