به دنبال استقبال مخاطبان از سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر و اتمام بلیت های برخی از اجراهاٰ سهمیه جدیدی برای علاقمندانی که همچنان پیگیر تهیه بلیت این اجراها هستند در نظر گرفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جشنواره موسیقی فجر، با توجه به اتمام بلیت های بسیاری از اجراهای جشنواره موسیقی فجر و پیگیری بسیاری از علاقمندان جدی و واقعی موسیقیٰ دست اندرکاران جشنواره سهمیه دیگری را به این اجراها اختصاص دادند.

به همین منظور بخشی از بلیت های اهدایی جشنواره موسیقی فجر به کنسرت هایی اختصاص داده شد که پیش از این بلیت فروشی شان به پایان رسیده است.

از جمله این اجراها می توان به دونوازی سامان احتشامی و مجید ناظم پور در تالار رودکیٰ گروه های پارس و ارف در بخش کودک و نوجوانٰ گروه دادمهر به سرپرستی پروین در بخش بانوانٰ و همچنین تعدادی از اجراهای پاپ اشاره کرد.

علاقمندان بلیت های این اجراهای سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر را می توانند از طریق سایت ایران کنسرت تهیه کنند. این بلیت ها از ساعت 30/16 امروز(شنبه 18 بهمن) در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

علاقمندان می‌توانند اخبار و عکس‌های مربوط به این جشنواره را در اینستاگرام جشنواره به نشانی fajrmusicfestival30 مشاهده کنند.