سرودهای انقلابی در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در پهنه رودکی اجرا می شود.
شهروز حقی هماهنگ‌کننده بخش سرودهای انقلابی سی و ششمین دوره جشنواره موسیقی فجر درباره اجراهای این بخش گفت: بخش سرودهای انقلابی جشنواره موسیقی فجر با حضور سه گروه فعال تهران در پهنه رودکی برگزار می‌شود.
حقی گفت: گروه «فرزندان ایران» به رهبری مهرداد سیدا، گروه «شهید فرجی» به رهبری حسین نصیری و گروه «نور مشکات» به رهبری هادی قاسمی، سرودهای انقلابی اجرا می کنند.
حقی افزود: در شرایط عادی بنا بود سرود و موسیقی حماسی به صورت گسترده تر در جشنواره موسیقی فجر برگزار شود، اما در شرایط فعلی و بدلیل کرونا اجرای گسترده آن در اماکن عمومی شهر تهران امکان‌پذیر نبود و در نهایت سه گروه فعال سرود از تهران در این بخش حضور دارند. برنامه‌های سرودهای انقلابی به صورت اجراهای میدانی و مردمی در پهنه رودکی است و امیدواریم در آینده برنامه ای کامل در حوزه سرود طراحی و اجرا شود.
حقی درباره زمان اجرای سرودها در جشنواره موسیقی فجر گفت: اجراها در بعضی روزها صبح و بعدازظهر و در بعضی روزها هم به صورت یک سانس دیده شده است. روز چهارشنبه 29 بهمن ماه ساعت ۱۱ گروه «شهید فرجی» و ساعت ۱۵ گروه «نور مشکات» اجرا می کنند. روز شنبه دوم اسفندماه گروه «نور مشکات» ساعت ۱۱ و گروه «فرزندان ایران» ساعت ۱۵ اجرا می کنند. روز یکشنبه سوم اسفندماه ساعت ۱۵ گروه “شهید فرجی” و روز دوشنبه چهارم اسفندماه ساعت ۱۱ گروه «فرزندان ایران» اجرا می کنند.