آر‌ون افشار در نخستین سانس از اولین شب سی‌و نهمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی خطاب به طرفدارانش گفت: در کنسرت آرون افشار محکوم هستید به شاد بودن!

به گزارش روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، این خواننده جوان قطعه «بذار همه دنیا بدونه» را برای اولین بار در تهران و در سی‌و نهمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برای طرفدارانش اجرا کرد.

قطعه«خنده‌هاتو قربون» با همخوانی و استقبال حاضران در سالن روبرو شد و اجرای قطعه معروف «جانم باش» طرفداران این خواننده جوان را به وجد آورد.

حاضران در این کنسرت از نواختن‌ گیتار برقی افشار همراه با خواندن قطعه «درد شیرین» استقبال کردند.

این خواننده جوان‌ در پاسخ به درخواست حاضران در سالن درباره اجرای قطعه شاد، «شب رویایی» را خواند که با همخوانی و استقبال بسیاری همراه شد.

افشار قبل از اجرای  قطعه «مادر» از حاضران خواست به احترام مقام مادر، در حین اجرای این قطعه سکوت را رعایت کنند.

وحید آذریان (نوازنده درامز)، محمدجواد مایانی (نوازنده پرکاشن)، شاهین صفرزاده (نوازنده کیبورد)، سعید وکیلی (نوازنده گیتار اسپانیش)، مهدیار رضایی (نوازنده گیتار الکتریک)، محمد محمدلو (نوازنده گیتار بیس) و پرهام حسینی (نوازنده ویلون» کنسرت آرون افشار بودند.

«طبیب ماهر»، «کجایی»، «صد سال نوری»، «ثانیه‌وار»، «دلشوره»، «گیسو پریشان»، «هواتو دارم عشق»، «ساحل آرامش»، «عطر بهار» و «زلزله» دیگر قطعاتی بودند که آرون افشار در نخستین شب از سی‌و نهمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد اجرا کرد.