صفوی، در سومی حضورش در جشنواره موسیقی فجر، قطعاتی از آلبوم «آرامش» و «عشق من باش» را اجرا می‌کند.

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، بهنام صفوی خواننده پاپ با آهنگ‌هایی از آلبوم‌های قبلی و چند تک آهنگ از تیتراژ سریال‌های تلویزیونی در جشنواره موسیقی فجر حضور دارد.

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ درباره حضورش در این جشنواره گفت: تقریبا سومین سال پی در پی است که افتخار اجرا در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر را دارم و فکر می‌کنم این اجراها فرصت بسیار خوبی است تا ما هم در رویداد جشن موسیقی که به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود سهیم شویم.

او افزود: هر چند که موسیقی پاپ در بخش رقابتی نیست اما فکر می‌کنم به هر یک از خوانندگان پاپ برای حضور در بخش جنبی پیشنهاد داده شود، آن را بپذیرند.

این خواننده اظهار کرد: اجرای موسیقی برای مردم در جشنواره بسیار لذت بخش است. چون همه خوانندگان موسیقی پاپ این فرصت را داریم که در یک رویداد هنری به نوبت روی صحنه برویم و برنامه اجرا کنیم.

صفوی گفت: در این برنامه ما می‌دانیم که مثلا قبل و بعد از خودمان کدام یک از هنرمندان دیگر موسیقی پاپ روی صحنه رفته و یا می‌روند و همین ممتد بودن برنامه ها هم برایمان لذت بخش است.

صفوی همچنین اجراهای جشنواره موسیقی فجر را امکان مناسبی برای بالا بردن سطح کنسرت ها در کشور دانست و اظهار کرد: در این جشنواره گروه های مختلف در کنار هم و در فاصله زمانی کوتاه در دل یک رویداد روی صحنه می‌روند و همین موجب می‌شود کم و کاستی‌های اجراهای زنده در ایران هم مشخص شوند.

او درباره قطعاتی که در این برنامه اجرا خواهند کرد، گفت: قصد دارم قطعاتی از آلبوم‌های «آرامش» و «عشق من باش» را اجرا کنم. همچنین چند تک آهنگ و تیتراژ را هم می‌خوانم.

بهنام صفوی همراه با گروهش متشکل از انوشیروان بهرامی( سازهای بادی)، ایمان جعفری (ساکسیفون تنور)، حسین شریفی (ترومبون)، رضا آذر نژاد(ترومپت)، مهدی فردی( رهبر ارکستر، پیانو و کیبورد اول)، مجید قدیانی( کیبورد و پیانو دوم)، نیمان معصوم آبادی (گیتار الکتریک)، آیدین نیکومرام(گیتار بیس)، ایمان ذاکری(درامز)، غلامرضا معرف(پرکاشن)، و رضا تاجبخش(گیتار بیس) روی صحنه خواهد رفت.

بهنام صفوی 24 بهمن ماه ساعت 21:30 در برج میلاد به روی صحنه می رود.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می شود.