علی یاسینی خواننده نسل جدید موسیقی پاپ در میان تشویق‌های بی وقفه طرفدارانش در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اجرای خود را برگزار کرد.

 

به گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، «علی یاسینی» شامگاه سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ دومین اجرای بخش پاپ پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برد.

علی یاسینی که با اجرای قطعه «نصف شب» روی صحنه آمد با تشویق طرفداران پر شور و نشاط خود مواجه شد؛ او پس از خوشامدگویی به افراد حاضر در سالن در میان تشویق‌های بی وقفه طرفدارانش قطعات «منو برگردون»، «دیوار»، «این روزا» و «پرواز» را اجرا کرد.

او در ادامه برای نخستین بار قطعه «نده قول» را که جدیدترین قطعه منتشر شده‌اش است، در جمع طرفداران خود اجرا کرد که مورد استقبال افراد حاضر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی قرار گرفت و آنها اقدام به هم‌خوانی این قطعه با خواننده محبوب خود شدند.

این خواننده موسیقی پاپ همچنین همزمان با خوانندگی قطعات «هر جای شهر»، «الکی» و «دورترین نزدیک» در کنار گروه نوازندگان خود به نوازندگی گیتار پرداخت.

«ماه قشنگم»، «جنگ»، «بهتر از منه» و «چراغونی» از دیگر قطعاتی بودند که یاسینی در اجرای خود در پنجمین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه اجرا کرد.

این خواننده نسل جدید در پایان اجرای خود در پاسخ به درخواست طرفدارانش مجدداً قطعه «نصف شب» را خوانندگی کرد.

سعید شمس (کیبورد)، سهیل شمس(کیبورد)، محمد حیدری (کیبورد)، برنا شفیع‌زاده (درامز)، اشکان پورفرخی (پرکاشن)، بهشاد مژگانی (گیتار ) و فرهود نیکنام (گیتار) گروه نوازندگان علی یاسینی را در اجرای شامگاه روز سه‌شنبه او تشکیل دادند.