در نخستین سانس اجراها از ششمین روزِ سی‌و پنجمین جشنواره موسیقی فجردر سالن سوره، جمعی از برگزیدگان جشنواره نوای خرم به صحنه رفتند.

به گزارش سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر، در ابتدای مراسم، ندا حبیبی، مسئول کمیته بزرگداشت‌ها روی صحنه آمد و گفت: «چهار ویدئوی مستند در سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر به نمایش در می‌آید که امشب به مناسبت اجرای برگزیدگان جشنواره نوای خرم، مستند مربوط به خانم «آفلیا پرتو» که از داوران برجسته جشنواره نوای خرم است، اکران می‌شود.

بعد از قرار گرفتن اعضای گروه آموزش موسیقی آوادیس روی صحنه، امین صادقیان سرپرست گروه در جملات کوتاهی گفت: «من رهبری بلد نیستم و این کار را هم دوست ندارم، لطفا من را برای این کار نقد نکنید.»

آواز دشتی «به سوی تو» اثر داریوش رفیعی اولین قطعه‌ای بود که این گروه اجرا کردند و سپس گروه سیاوش هنرستان پسران مشهد به سرپرستی محمد علی حوره چشم روی صحنه رفتند.

میرارشیا مسلمی عقیلی نوازنده تار و اشکان دیانتی نوازنده تنبک ، هنرمندان دیگری بودند که اجرا کردند.

عارف فراضی هم با تکنواز کمانچه، زهرا منفرد با تکنوازی سنتور و عسل پاکزاد با تکنوازی پیانو هنرمندان دیگری بودند که   روی صحنه هنرنمایی کردند.

جشنواره و جایزه همایون خرم(نوای خرم) با هدف ترویج فرهنگ غنی ایران زمین و کشف استعدادهای جدید موسیقی و ارائه الگوهای مناسب از هنرمندان تاثیرگذار و توانمندی‌های بخش خصوصی برای اجرا و فعالیت‌های فرهنگی توسط موسسه فرهنگی و هنری رادنواندیش با حمایت خانواده مرحوم همایون خرم و به مدیریت بردیا صدر نوری و دبیری ناصر ایزدی  طراحی و اجرا شده است.

این جشنواره برای کودکان و نوجوانان هنرآموز موسیقی زیر ۱۸ سال طراحی و شش دوره آن  از سال ۱۳۹۳ تا کنون با همراهی خانواده زنده یاد خرم برگزار شده است.