کنسرت گروه موسیقی بانوان «ستاره قطبی» به سرپرستی بهار ایلچی و تنظیم و رهبری ارکستر پوریا پیرزاده روز جمعه 22 بهمن ماه  ساعت18:30 در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

با ورود اعضای این گروه حضار آن‌ها را تشویق کردند و پس از کوک شدن سازها بهار ایلچی درباره گذشتن دو سال از آخرین اجرای گروه در جشنواره صحبت و سپس این گروه اجرای خود را با قطعه «زن» آغاز کرد.

در این کنسرت چهار خواننده وجود داشت که هر کدوم به نوبت برای اجرای قطعه مخصوص خود به صحنه می‌آمدند.

«ستاره قطبی» مجموعه ای از قطعات را به زبان ها و لهجه های مختلف به شکلی کم نقص اجرا کرد که مخاطبان را به وجد می‌آورد و باعث می‌شد تا حضار گروه را به خوبی همراهی کنند.

قطعات «بیقرارم»، «tonight»، «اللیالی»، «je taim»، «باور کن»، «ستاره»، «survive»، «مینا خانم» به ترتیب و یکی پس از دیگری شنیده شدند.

اعضای این گروه عبارتند از: سرپرست،خواننده و نوازنده پیانو: بهار ایلچی، نوازنده گیتار باس: سپیده ایلچی، نوازنده ویولن: پگاه ابراهیم، نوازنده فلوت: سارا پارسایی، نوازنده ترومپت: شانیا شهریاری، نوازنده ساکسیفون: ثمیلا تحویلداری، نوازنده کیبورد: آوا منبری، نوازنده درامز و پرکاشن: فریده سرسنگی، نازنین گوهربین، مونا سالک، مونا ربیعی، رابعه زند، سارا بیات.

پانیذ شهرستانی به عنوان خواننده فارسی زبان، جیران سیاوش‌پور به عنوان خواننده محلی و عربی و مهسا احمدپور به عنوان خواننده انگلیسی و فرانسوی در این گروه خواندند.