به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر،  کنسرت «پویا کلاهی» روز شنبه 23 بهمن ماه در فرهنگسرای نیاوران ساعت 21:30 برای مخاطبان سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.

پویا کلاهی خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده در ژانرهای تلفیقی و پاپ است. اولین آلبوم او به نام «طاووس پر بسته» در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، برنده تندیس باربد برای بهترین خوانندگی و دیپلم افتخار بهترین  آهنگسازی شد.

اجرای سانس دوم روز شنبه با پخش تیزر و ورود اعضای گروه آغاز و اولین قطعه‌ای که نواخته شد « بیشتر از یک نفر» بود.

پویا کلاهی، خواننده گروه، با اشاره به گذشتن 2 سال سختی و شرایط کرونا و قرنطینه و از سر گرفته شدن اجراها گفت: با تمامی این شرایط ما دوباره خودمان را به هم دیگر رساندیم و در این اجرا می‌خواهیم قطعاتی انگیزشی را داشته باشیم که البته منظور از انگیزشی آن مفهوم سطحی رایج نیست بلکه یعنی وفاداری به معنای زندگی و باهم بودن.

در ادامه قطعه «پرده آخر» اجرا شد که حاصل علاقه وی به ادبیات و نمایش است.

در این اجرا قطعات «یه فرصت دیگه»، «سربازهای جان به کف»، «خودم رو به تو رسوندم»، «تهران برفی»، «عیبی نداره»، «چهارشنبه سوری»، «طاووس پر بسته» و «قهرمان تنها» نواخته شدند و نوازندگان این گروه با اجرای خود به شور جمعیت می‌افزودند.

قطعه پایانی این کنسرت « قهرمان تنها» بود که ضمن اشاره به آن کلاهی درباره قطعه «طاووس پر بسته» نیز بیان کرد: اصطلاح طاووس پر بسته از این قطعه آمده که کاری انگیزشی و عاشقانه است؛ تنظیم این کار برای ما چالش‌های زیادی را به همراه داشت و من بخاطر آن مجبور شدم موزیک الکترونیک را یاد بگیرم.

پویا کلاهی: سرپرست، خواننده، پیانو، شهرام مویدی: رهبر ارکستر، گیتار آکوستیک و همخوان، بهنام حفیظی: پیانو و کیبورد، سارا سقایی: فلوت، امیرعلی پیرنیا: گیتار بیس، احمد جمشیداف: گیتار الکتریک، نسیم پناهی، پریا سمیع: همخوان، ماهان واحدی: درامز در این اجرا هنرنمایی کردند.