گروه «آوای ماهور» و «طبیب جان» در نخستین شب برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای تصنیف‌های فراموش نشدنی «با من صنما» و «یار می‌گوید الله» در بخش موسیقی دستگاهی، شب دلچسبی را برای مخاطبان خود رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، در نخستین روز برگزاری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بخش موسیقی دستگاهی در سالن سوره حوزه هنری، گروه «آوای ماهور» با خوانندگی سیدمحسن حسینی، خواننده شناخته شده آواز ایرانی و آهنگسازی حسین روزبهانی قطعاتی را در دستگاه شور و ماهور اجرا کردند.

در این اجرا و بعد از یک قطعه ضربی در دستگاه شور و دشتی، تصنیف‌های «سودای دل» با شعری از رهی معیری و «با من صنما» اجرا شد که به دلیل آهنگسازی و اجرای متفاوت گروه آوای ماهور مورد توجه حاضران در سالن مواجه شد.

در ادامه و پس از اجرای «مضراب شور» و «رِنگ شور»، نوبت به دو تصنیف پایانی این اجرا رسید و گروه «آوای هور» با خوانندگی سیدمحسن حسینی، تصنیف‌ «مطرب جان» با شعری از مولانا و تصنیف «ماه من» با شعری از امیر شفیعی را برای دوستداران موسیقی دستگاهی اجرا کردند.

گروه آوای ماهور متشکل از سیدمحسن حسینی(خواننده)، عنایت حسینی (نوازند دف)، حسن آزاده‌فر (نوازنده تنبک)، بهداد کیافر (نوازنده سنتور)، محمد جوزی (نوازنده عود)، حسین  روزبهانی (نوازنده تار)، محمد مشفق (نوازنده نی) و مصطفی روستایی (نوازنده کمانچه) بود.