سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر روز سوم خود را در حالی تجربه کرد که فرهنگسرای نیاوران در نخستین سانس خود به میزبانی گروه موسیقی «بانگ نو» رفت. در شب بیست و پنجم بهمن این گروه به سرپرستی نسترن هاشمی و خوانندگی مهیار شادروان، قطعات خود را با رویکرد موسیقیایی مبتنی بر مد های موسیقی دستگاهی ایران و نگرش چند صدایی، به گوش علاقه مندان این سبک موسیقی رساندند.

«تصنیف منگر این چنین» آغازگر این اجرا بود و مقدمه مناسبی برای جذب مخاطبان حاضر در سالن شد. بعد از آن نوبت به تکنوازی رسید تا صدای سنتور گوش نواز شود و مهارت نوازندگان که در کل اجرا مشهود بود، بیشتر نمایان شود. «ضربی بیداد» در امتداد «تصنیف خیال» قرارگرفت و پس از آن «ضربی بوسلیک»، «سوز و گداز» و «غبار» هر یک به نوبت اجرا شدند.

«تصنیف شعر زن» بعد از «غبار» ادامه دهنده اجرا بود. سپس «ضربی نوازی»، «ضربی دشتی»، «ساز و آواز دشتی»، «تصنیف رویا» و «رنگ دشتی» نواخته شدند و همراهی منظم اعضای گروه با یکدیگر رقم خورد.

نسترن هاشمی، سرپرست، نوازنده سنتور و همخوان، مهیار شادروان، خواننده، امیرعلی لطفی، نوازنده تار، میلاد قریشی، نوازنده کمانچه، عرفان کنعانی، نوازنده عود، سام خواجه وند، نوازنده دف، آذین یوسفان، نوازنده کمانچه، سمر عراقی، نوازنده بم تار و کوروش کشاورز، نوازنده ویولنسل، اعضای گروه «بانگ نو» را تشکیل می دادند. حمید رضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی و پیمان خازنی، آهنگساز و نوازنده تار، از مهمانان اجرایی از این گروه بودند که باید آنرا بعنوان یک امتیاز مثبت در کارنامه هنری گروه ثبت کرد.