دو نوازنده ایتالیایی و اتریشی در قالب دوئت پیانو و کلارینت در جشنواره موسیقی فجر به اجرای «لالایی ها» که تحت تاثیر موسیقی شرقی است ، می پردازند.

به گزارش ستاد خبری سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ، دوئت پیانو و کلارینت اولریش درکسلر نوازنده باس کلارینت و شتفانو باتاگلیا نوازنده پیانو در بخش بین الملل سی امین جشنواره موسیقی فجر برگزار می شود.

در این کنسرت درکسلر نوازنده اتریشی و باتاگلیا نوازنده ایتالیایی که هر دو جزء تکنوازان برجسته کلارینت و پیانو هستند برنامه خود را با عنوان «لالایی کوچک صلح» اجرا می کنند.

«لالایی» این موزیسین ها تحت تأثیر موسیقی مدیترانه ای، شرقی، اسکاندیناویایی و موسیقی صوفی است و بازتابی از عشق آنان به زیبایی های قطعات آهنگسازان کلاسیک معاصر از اروپای شرقی است.

این دو نوازنده در سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر قطعاتی چون بهشت تو ، لالایی کوچک صلح شماره 2، لالایی کوچک صلح شماره 3 ، لالایی کوچک صلح شماره 4، جرقه ای به هنگام غروب، لالایی کوچک صلح شماره 6 ، لالایی کوچک صلح شماره 7 ، همواره می دانی ، لالایی کوچک صلح شماره 10 ، لالایی کوچک صلح شماره 12، لالایی کوچک صلح شماره 5 ، لالایی کوچک صلح شماره 8، لالایی کوچک صلح شماره 9 ، لالایی کوچک صلح شماره 14 و فراتر از کلمات را به آهنگسازی اولریش درکسلر و لاما بادا به آهنگسازی شتفانو باتاگلیا را می نوازند.

دوئت پیانو و کلارینت اتریش و ایتالیا 24 بهمن ماه ساعت 21:30 در سالن رودکی برگزار می شود.

سی‌امین جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری دکتر حسن ریاحی 24 بهمن تا یکم اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند اخبار و عکس‌های مربوط به این جشنواره را در اینستاگرام جشنواره به نشانی fajrmusicfestival30 مشاهده کنند.