دومین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی در حالی در بخش جنبی و در سالن همایش‌های ایرانیان روی صحنه رفت که مهدی یراحی در کنسرتی داغ و پر از انرژی پذیرای دوستدارانش تا ساعت حدود 20:30 در سالن بود.

به گزارش ر.ابط‌عمومی سی‌و سومین جشنواره موسیقی فجر، ابتدای کنسرت مهدی یراحی با تکنوازی قانون با هنرمندی مینو قاسمی (همسر زنده یاد ناصر فرهودی) آغاز شد و مهدی یراحی با قطعه «سرما نزدیکه» روی صحنه آمد. این خواننده با اجرای گلچینی از قطعات پرطرفدارش برنامه را پیش برد و در اواسط برنامه خود نیز از روند انتشار نخستین آلبوم رسمی عربی خود خبر داد که بهار سال آینده منتشر خواهد شد.

آخرین اسیر، آیینه قدی، علی مودک، مثل مجسمه، عطر تو، شونه های تو، هرجای دنیایی، نفس، از خودت خبر بیار، منو رها کن و… قطعاتی بودند که این خواننده در سالن اجرا کرد و «زمستون» نیز به عنوان قطعه آخر در سالن اجرا شد.

این خواننده همچنین با معرفی مهمانانش از جمله محسن رجب‌پور، مجید پیرایش، مهدی کرد، محسن ابراهیم‌زاده، محمد زندوکیلی و… از حاضرین در سالن خواست برایشان دست بزنند.

اجرای پرانرژی قطعات عربی از سوی این خواننده با استقبال حضار رو به رو شد و یراحی در ادامه گفت: «امشب بهترین صدا را روی صحنه داریم و از صدابردار سالن واقعا ممنونم که تا این حد کارش را خوب انجام داده است.»

یراحی در ادامه با معرفی اعضای ارکسترش از حضار خواست برای آنها دست بزنند. مهرداد احمدزاده و عماد لاریجانی (کیبورد)، علی افلاطونی (نوازنده گیتار الکتریک)، عظیم روحانی (گیتار اکوستیک)، حامد حمیدزاده (گیتار بیس)، مجید رضاپور (درامز)، مرسل وطنی (ساکسیفون) و دانیال دانشور (پرکاشن) اعضای ارکستر یراحی در این کنسرت را تشکیل می‌دادند.

یراحی در هنگام معرفی عظیم روحانی گفت: قبلا وقتی عظیم روحانی را معرفی می‌کردم با توجه به تشابه اسم‌اش به آقای رئیس‌جمهور بیشتر برایش دست می‌زدید. نکند از آقای روحانی راضی نیستید؟! جملات یراحی با واکنش‌های مختلف حضار رو به رو شد و در ادامه یراحی گفت: «حتما همه از ایشان راضی بوده و در ادامه روند کاری‌شان، راضی‌تر خواهیم شد.»

اجرای مهدی یراحی در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر اجرایی پرانرژی و قوی بود که مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفت.