کنسرت مانو کچه، نوازنده فرانسوی و پرسابقه‌ی درامز به همراه گروهش در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر، این گروه در برنامه‌ی خود به اجرای قطعاتی سازی و باکلام در سبک‌های جز و راک پرداختند. مانو کچه، نوازنده‌‌ی پنجاه‌ونه ساله‌ی درامز که سابقه‌ی همکاری با بزرگانی چون پیتِر گَبریِل، و گوردون متیو توماس سامِر (اِستینگز)، تریسی چَپمَن، جِف بِک، ریچارد رایت، و جو سَتریانی را دارد در این برنامه با همراهی ژروم ریگارد (گیتار بِیس) و پاتریک مَنوگویین (گیتار الکتریک) ابتدا به اجرای چند قطعه‌ی سازی پرداختند. سپس مانو کچه از پشت درامز جلوی صحنه آمد و دو نوازنده‌ی گروه را به حاضرین معرفی و از صدابردار گروهش تشکر کرد. او خطاب به حاضرین گفت: از اینکه در ایران به اجرای موسیقی می‌پردازیم برای ما افتخار و لذت بزرگی است.

مانو کچه در ادامه‌ی برنامه پس از تکنوازی درامز به اجرای یک قطعه‌ی باکلام به همراه گروه پرداخت که تشویق حاضرین را به دنبال داشت.
فعالیت کچه به عنوان آهنگساز و رهبر گروه بخش مهمی از فعالیت‌های حرفه‌ای اوست. او بالغ بر شش آلبوم با نام خود منتشر کرده که توسط ناشران بزرگی چون یی‌سی‌ام منتشر شده است.

او نزدیک دو سال است که با این دو نوازنده همکاری می‌کند. نوازنده‌ی گیتار بِیس گروه همانند کچه در سبک‌های گوناگون نظیر راک و جز فعالیت می‌کند و پاتریک منوگویین نیز در سبک جز با هنرمندان زیادی فعالیت داشته است.

پس از پایان برنامه به دلیل تشویق‌های مکرر حاضرین، گروه بار دیگر روی صحنه آمد. کچه پس از تشکر خطاب به حاضرین گفت: من موسیقی شما را تا حدودی می‌شناسم و می‌دانم موسیقیدان‌های قابل و موسیقی عمیقی دارید. برای اجرای آخرین قطعه‌ی برنامه ایده‌ای دارم و آن این است که آخرِ قطعه را با هم بخوانیم.

او در پایان قطعه حاضرین در سالن را به دو گروه تقسیم کرد و آنها را با صدای گیتار بیس هم‌نوا کرد و با همکاری آنها برنامه‌ی خود را به پایان رساند.