اعضای گروه موسیقی پازل در هفتمین شب از جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش‌های ایرانیان روی صحنه رفت.

به گزارش روابط‌عمومی سی‌و سومین جشنواره موسیقی فجر، اعضای «پازل بند» در حالی پذیرای دوستداران موسیقی در کنسرت‌شان بودند که از انتشار آثار جدید در هفته‌های آینده خبر دادند.

به سرم زده، اصلا دلم خواست، نگم برات، معشوق، دلارام، گریه چیه، اولین باره، دلداده، کار دادی دستم، به شرطی که، چشم چشم، بی تاب و… قطعاتی بودند که از سوی اعضای پازل در سالن اجرا شدند. هنگامی که قطعه «دلارام» در سالن اجرا شد، در بخش‌هایی که حمید هیراد می‌خواند صدا و تصویر این خواننده در سالن پخش شد که با استقبال دوستداران موسیقی رو به رو شد.

علی رهبری نیز هنگامی که صدا و تصویر هیراد پخش می‌شد از حاضرین در سالن خواست برای او دست بزنند و اینکه چقدر جایش خالی است.

رهبری در بخش دیگری از سخنانش نیز گفت: تمامی آهنگ‌های «پازل بند» و دیگر آثاری که برای تعدادی از ستاره‌های موسیقی پاپ کشورمان تنظیم شده با همت و تلاش آرین بهاری بوده که من از شما می‌خواهم او را تا می‌توانید تشویق کنید که ما هنوز آرزوهای بزرگی داریم.

خواننده گروه پازل در ادامه تشکری ویژه از حسن اردستانی و محمد ناصری داشت و این اجرا که یکی از شلوغ ترین اجراهای پاپ جشنواره امسال بود، با اجرای مجدد چند قطعه دیگر به اتمام رسید.