محمد علیزاده در حالی در آخرین شب از جشنواره موسیقی فجر در تهران روی صحنه رفت که پیش از آغاز اجرا به شدت تحت تاثیر اتفاقات رخ داده در مرکز خرید پلاسکو قرار گرفته بود و تمایل چندانی برای روی صحنه رفتن نداشت.

اولین قطعه با اجرای سولوی پیانو آغاز شد. با اجرای «زخم» مانیتورهای صحنه به احترام «مردان آتش و عشق»، آتش‌نشانانی که در حادثه تلخ ساختمان پلاسکو به شهادت رسیدند، تصاویری را از این مصیبت به نمایش گذاشتند. سپس محمد علیزاده ضمن ابراز تاسف از اتفاقی که برای ساختمان پلاسکو افتاد اذعان کرد که این شب، سخت‌ترین اجرای کنسرت او بوده است. او سپس از مخاطبان خود درخواست کرد تا یک دقیقه سکوت به احترام آتش‌نشانانی که در این حادثه خون و عرق ریختن و جان بر کف لقب گرفتند، سکوت کنند.
علیزاده همچنین گفت: شاید زمین لیاقت داشتن این بزرگواران را نداشت و آنها باید در جایی بهتر از زمین زندگی می کردند.

پس از یک دقیقه سکوت و احترام به آتش‌نشانان شهید و همدردی با خانواده هایشان، علیزاده قطعه بعدی خود را با نام «فکرشم نکن» اجرا کرد. « کجا میری»، و «برادر» که تیتراژ سریالی با همین نام بود، اجراهای دیگر محمد علیزاده بودند که با استقبال و همخوانی مردم همراه بود. این خواننده پرطرفدار، «برگرد» را با همراهی حاضران در سالن به روی صحنه برد و قطعه «گاهی بخند» از آلبوم «نرو» اجرای بعدی او بود.

«یک آهنگ برای آنهایی دارم که فکر می‌کنند اگر بروند ما می‌میریم و از بالا به آدم‌ها نگاه می‌کنند! به افتخار کسانی که در کنارتان هستند …». با این مقدمه علیزاده قطعه عاشقانه «عشقم این روزا» را به زیبایی و باز هم با همخوانی بی‌نظیر مردم اجرا کرد. در هنگام اجرای این قطعه تصاویر زیبایی از نمایشگرها پخش می‌شد که با حال و هوای این موسیقی تطبیق داشت.

این خواننده طی سخن کوتاهی که با دوست‌داران خود داشت، بیان کرد علیرغم آنکه او محمد همیشگی نبوده است، همه تلاشش را کرد تا شبی خاطره‌انگیز برای هواداران خویش بسازد. او «جز تو» را به عنوان حسن ختام این اجرا انتخاب کرده بود که با اتمام این قطعه با خداحافظی خود، صحنه را ترک کرد.
محمد شعبانی (نوازنده سازهای کوبه‌ای)، علی شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (نوازنده گیتاربیس)، اشکان موسوی (نوازنده ویولن)، بهمن میرزازاده (بوزوکی و لیدگیتار)، داوود اریکه (ساکسفون و فلوت)، ایمان ذاکری (درامز) و اشکان صدیق‌آذر (لانچ‌پد) نوازندگانی بودند که در این کنسرت به رهبری امیرحسین اویسی (کیبورد و پیانو) روی صحنه حاضر شدند.