در آخرین روز از اجراهای سی و دومین جشنواره موسیقی فجر گروه موسیقی سهند به سرپرستی و خوانندگی رشید وطن دوست در تالار رودکی میزبان علاقه مندان بود .

به گزارش ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، گروه سهند با همت رشید وطن دوست به عنوان خواننده و سرپرست گروه و تنی چند از هنرمندان با سابقه و تحصیل‌کرده‌ی موسیقی در سال ۱۳۷۰ تشکیل شد و تا کنون کنسرت‌های متعددی را در داخل و خارج از کشور اجرا کرده است. گروه سهند سابقه‌ی شرکت در چندین دوره جشنواره موسیقی فجر را دارد که همواره مجب رضایت علاقه‌مندان به موسیقی آذری را فراهم کرده است.

در ابتدای برنامه رشید وطن دوست، سرپرست و خواننده گروه، ضمن خیر مقدم به حاضرین در سالن عنوان کرد که گروه سهند با حمایت‌های آقای مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی پا گرفت و به فعالیت‌های خود ادامه داد. سپس اجراها را معرفی کرد و گفت چند اجرای فولکلوریک و محلی توسط گروه اجرا می‌شود و همچنین ترانه‌های آذربایجانی و فارسی و بین المللی اجرا خواهد شد.

هنرمندانی که در این اجرا بسیار زیبا هنرنمایی کردند رشید وطن دوست خواننده و سرپرست، روبن آزومانیان نوازنده پیانو، مهدی محققی نوازنده گیتار و خواننده، فراز نیا گیتار کلاسیک، پدرام مرندیز نوازنده گیتار، ثمین وطن دوست نوازنده گیتار و خواننده، بهروز فرمانی نوازنده کاخُن، بهرامی نوازنده پرکاشن و احسان اسداللهی نوازنده آکاردئون بودند.

در این اجرا قطعاتی از آهنگسازان بنام ایرانی و خارجی و همچنین قطعاتی محلی آذربایجانی نواخته شد مانند نازنین مریم به آهنگسازی محمد سریر، گل یخ به آهنگسازی راجرزس، آواز کلاسیک ناپولیتن ایتالیایی، قطعه‌ای اسپانیایی، قطعه‌ای از پرو، آیریلیق به آهنگسازی علی سلیمی و ساری گلین با شعر ارجمند پرداختند که موجب رضایت مخاطبان را فراهم کرد و مورد استقبال زیادی از سوی حضار قرار گرفت.