در پنجمین شب از سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در برج آزادی و از ساعت 21:30 اشکان خطیبی به همراه گروه «راک دِ پن» روی صحنه رفت.
به گزارش ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، اشکان خطیبی و گروه «راک دِ پن» به همراه سهیل دانش موسیقی پرفورمنس- راک با نقاشی دیجیتال برای مخاطبان اجرا کردند.

خطیبی در این اجرا قطعات miss you (دلم تنگ شده)، آهنگساز و تنظیم: گروه رولینگ استونز؛ Satisfaction (رضایت)، آهنگساز و تنظیم: گروه رولینگ استونز؛ Come to gether، آهنگساز و تنظیم: جان لنون؛ (پیش‌ برو) nreak on through، آهنگساز و تنظیم: گروه دورز؛ We will rock you (ما شما رو به لرزه در میاریم)، آهنگساز و تنظیم: گروه کوبین؛ Have acigar (سیگار نمی خوای)، آهنگساز و تنظیم: دیوید گیلمور؛ Young lust (شور جوانی)، آهنگساز و تنظیم: دیوید گیلمور؛ (خدا گیرت میندازه) gods gonna cut you down، آهنگساز و تنظیم: جانی کش؛ Jigsaw falling (قطعات پازل میریزه)، آهنگساز و تنظیم: کریس آیزاک؛ Losing my religion (دارم اعتقادمو از دست میدم)، آهنگساز و تنظیم: R.E.M؛ را اجرا کرد.

در این گروه اشکان آبرون نوازده کیبورد، آرش سعیدی نوازنده گیتار بیس، نیما رمضان نوازنده گیتار الکتریک و طراح صداهای الکترونیک، بردیا امیری نوازده درامز و سروش عدل نوازنده گیتار و نوید ملکی نویسنده و گوینده تک گفتارها اشکان خطیبی را در گروه «راک دِ پن» همراهی می‌کردند.

نکته جالب توجه در این اجرا حضور سهیل دانش بود. او هنگامی که خطیبی در حال اجرای موسیقی بود نقاشی دیجیتالی را با توجه به مفهوم آن شعر تصویر می‌کرد که این کار زیبایی این اجرا را دو چندان کرده بود.

نقاشی دیجیتالی شاخه‌ای از گرافیک کامپیوتری است که در خلق تصاویر دیجیتالی به این روش از ابزارهایی نظیر موس و قلم نوری استفاده می‌شود و در خلق آثار هنری از هر سبکی در این نوع نقاشی می‌توان استفاده کرد.

خطیبی در پایان اجرایش گفت: این ششمین اجرای ما در طول یکماه‌ گذشته است و این به دلیل حمایت‌های شما و البته رضا دادویی است که از ابتدا با ما همراه بوده و همیشه ما را حمایت کرده است.

او که شمعی را در دست گرفته بود خطاب به حاضران گفت: امشب تولد نیما رمضان است اما به دلیل اینکه ما نمی‌توانیم کیک تولد را روی صحنه بیاوریم از نیما می‌خواهیم این شمع را به صورت نمادین خاموش کند.
حبیب رضایی، گروه دنگ شو مهمانان ویژه این اجرا بودند.