مهیار علیزاده با اولین آلبومش یعنی «حریق خزان» به موفقیتی و موقعیتی مهمی دست پیدا کرد. رویکردش به آهنگسازی را پس از آن هم در آلبوم «دخت پری‌وار» و «در شعله رقصان» تا حد زیادی حفظ کرد اما در همکاری با مهران مدیری برای ساخت موسیقی تیتراژ “دورهمی” و قطعه “باده تویی” به سمت جز و مینیمال هم حرکت کرد. او آلبومی با صدای همایون شجریان و علیرضا قربانی در دست انتشار دارد و همچنین در آلبوم دیگری به همراه فردین خلعتبری با صدای محمد معتمدی همکاری داشته است. اما تجربه “تکرار نامنظم بی‌تو” با تمام آثار پیشین او متفاوت بود و یک پرفورمنس ویژه به حساب می‌آمد.

به گزارش روابط‌عمومی سی‌و سومین جشنواره موسیقی فجر، اجرای این پرفورمنس از 9 دی‌ در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز شد و در ادامه به‌صورت تکمیلی در قالب جشنواره موسیقی فجر شب گذشته روی صحنه رفت.

مضمون این پرفورمنس یک جریان عاشقانه امروزی بود که مخاطب را گاه با اشعار فروغ و گاه با اشعار مولانا با موسیقی به چالش می‌کشید و تجربه جدیدی محسوب می‌شد. موسیقی کار نیز با ژانر فیوژه آلترناتیو با صدای خود علیزاده و خواننده مهمان اشکان کمانگری روی سن رفت.

شعر اکثر قطعات دارای مضمون عرفانی نیز بود و الهام پاوه‌نژاد و لیندا کیانی با خوانش خود در این پروژه همکاری کردند. در میانه‌های اجرا، گروه صحنه را ترک کرد و قطعاتی با پیانو و ویلنسل نواخته شد.

در این اجرا اشکان کمانگری‌ نیز یک قطعه خواند. از ویژگی‌های بارز این نمایش می‌توان به نورپردازی و طراحی صحنه ویژه اشاره کرد.

دزدیده چون جان می‌روی،گفتم غم تو دارم،مرگ من روی فرا خواهد رسید،ای هفت سالگی،عمری است تا از جان و دل، بود آیا که خرامان ز درم بازآیی، حیلت رها کن، عاشقا، خاطرات و خاطرات 2 قطعات اجرایی این برنامه بودند.

دارا دارایی، مهیار طهماسبی،پیمان حاتمی،مهدیه صفدری،عماد عطارزاده،محمد حقیقی،سعید پیلتن و ساناز ستوده هم اعضای گروه ارکستر این پرفورمنس بودند.