دونوازی کمانچه و دودوک حسام اینانلو و رضا عسگرزاده در چهارمین شب سی ‌ چهارمین دوره جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.

ین دو هنرمند که در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به اجرای موسیقی پرداختند، در سه بخش قطعات خود را برای مخاطبان ارائه و فضای متفاوتی را به جشنواره دادند.

در قسمت اول این برنامه اینانلو بداهه نوازی کرد.

او در طول مدت اجرای خود که نزدیک به شیوه کیهان کلهر نوازندگی کرد فضاهای خاص ملودیک را برای مخاطب ایجاد می کرد. قطعاتی که گاه آرام و سنگین و گاه شیدا می شد و فضای متفاوتی را در سالن ایجاد کرده بود.
بخش دوم این برنامه حضور رضا عسگرزاده آغاز شد، این دو هنرمند در ابتدای اجرای خود در مایه ماهور و با استفاده از افکت های صوتی و پدهای الکترونیک سعی در ایجاد فضایی متفاوت و آرام در گام‌های ماژور برای مخاطب بودند. رضا عسگرزاده علاوه بر دودک طراحی صداهای الکترونیک را هم برعهده داشت و به نوعی موسیقی ایرانی را در بستر موسیقی امبینت روایت می‌کرد. اینانلو پیش‌تر به روابط عمومی سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فحر گفته بود: « این اولین بار است که این اجرا با سِت الکترونیک روی صحنه می‌رود به همین دلیل برای آن تمرین زیادی کردیم. از شهریور ماه که حضور ما در جشنواره موسیقی قطعی شد تا امروز به صورت مداوم با رضا عسگرزاده تمرین کرده ایم تا یک اجرای دو نفره خوب داشته باشیم.»

قسمت سوم برنامه نیز حسام اینانلو کمانچه پنج سیم را به دست گرفت قطعاتی را با این ساز برای مخاطب به همراه عسگرزاده نواخت.
این پروژه که اولین همکاری مشترک صحنه‌ای رضا عسگرزاده و حسام اینانلو بود برای اولین برای در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت. استقبال ویژه‌ای از این برنامه به عمل آمده و بلیت‌های این اجرا در هفته اول آغاز بلیت فروشی به طور کامل فروش رفته بود. همین موضوع باعث شد تا این دئوت در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اجراهایی را هم به صورت موازی در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی کند و با پیشنهاد انجمن موسیقی شهرهای مختلف، مقرر شد تا  26 بهمن در سمنان، 29 بهمن در زنجان، 4 اسفند در رشت و 6 اسفند در اصفهان این اجرا تکرار خواهد شد.