مدیر سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از تغییر داوری «جایزه موسیقی باربد» خبر داد.

حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و مدیر سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: تمام تلاش من و همکارانم در ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر این است که تمام اتفاقات جشنواره حول محور «جایزه باربد» اتفاق بیفتد و این مهمترین رویکردی است که باید در برگزاری جشنواره موسیقی فجر به آن اهمیت داد و در جهت پررونق شدن آن حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تمامی اهالی موسیقی باید بدانند که در طول سال هرگونه فعالیتی که انجام می‌دهند مورد رصد هیأت داوران جشنواره قرار می‌گیرد و ما در این راستا باید «جایزه باربد» را جذاب‌تر کنیم. به همین جهت سعی داریم تا با دیدگاه تازه‌تر و حضور هنرمندان فعال این عرصه در جهت تعالی و رشد آن قدم برداریم.

مدیرعامل خانه موسیقی با اشاره به تغییرات انجام گرفته در «جایزه باربد» اعلام کرد: نظر به پیشنهادها و انتقادهایی که دوستان هنرمند و تهیه‌کننده و ناشر درباره داوری جایزه موسیقی باربد داشتند ما با تجمیع این نظرات، تغییراتی را در نحوه داوری‌ها اعمال کردیم و عزیزان هنرمند در آینده مشاهده خواهند کرد که این تغییرات در جهت توجه به انتقادات سال گذشته است.

نوربخش در بخش پایانی صحبت‌های خود توضیح داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تا ۱۰ روز دیگر داوری بخش‌های مختلف «جایزه باربد» آغاز و در مدت یک هفته به ارزیابی آثار می‌رسیم.