جشنواره موسیقی فجر در روز ششم میزبان شانزده گروه است و فیلم منتخب تماشاگران در خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید.

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، چهارشنبه 30 بهمن ماه تالار وحدت ساعت 18:15 باردیگر میزبان گروه راز و نیاز سالار عقیلی است و ساعت 21 انور براهم دومین اجرای خود را به مخاطبان جشنواره ارائه می‌کند.

در بخش استعدادهای درخشان و در سالن رودکی ساعت 15:30 سروش زالی، مهسا قربانی، ارکستر زهی هنرستان دختران و پانیذ فریوسفی به روی صحنه خواهند رفت. همین سالن ساعت 18:30 در بخش آواز جمعی گروه کر فرهنگسرای بهمن اجرا خواهد داشت و در همین سالن ساعت 21:30 ارکستر موسیقی نو به سرپرستی علیرضا مشایخی به صحنه خواهد رفت.

سالن ایوان شمس ساعت 21 میزبان گروه تیام به سرپرستی هادی منتظری خواهد بود.

قبل از آن در ساعت19 و در برج آزادی گروه‌های کر فروهر و کر انجمن کلیمیان برنامه اجرا می‌کنند و ساعت 18:15 در فرهنگسرای نیاوران و در بخش بانوان گروه‌ ژیوار به سرپرستی ژیوار شیخ الاسلامی صحنه می‌رود.

ساعت 18:30 صحنه اریکه ایرانیان پذیرای گروه بوم و بر خواهد بود و در فرهنگسرای ارسباران نیز ساعت 20 در بخش نسلی دیگر گروه‌ سپیدار به سرپرستی ابوسعید مرضای به روی صحنه خواهد رفت.

در بخش پاپ و در سالن میلاد ساعت 18:15 حمید عسگری و ساعت 21:30 مازیار فلاحی برنامه خواهند داشت.

در هفتمین روز از بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر فیلم‌های «جهله» و «ال انکوئنترو» که منتخب تماشاگران از میان مستندهای به نمایش در آمده در طول جشنواره است، ساعت 10 در خانه هنرمندان به نمایش درخواهند آمد.

پنجشنبه اول اسفند ماه مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر ساعت 19 در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.