خواننده‌ای که هنوز هیچ آلبوم رسمی‌ای را در بازار موسیقی کشور منتشر نکرده است در جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، اشوان که با انتشار موزیک ویدئوها و تک قطعات پرطرفدار در فضای مجازی، دوستداران زیادی را توانسته جذب آثار خود کند، شامگاه 27 دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و به اجرای برنامه پرداخت.

این اجرا با با قطعه «هنوزم می‌شه» شروع شد و این خواننده پس از اجریا این قطعه رو به حضار گفت: «امشب باید خاطره‌ساز شود. ما حدوداً تا دو ماه دیگر که آلبوم منتشر شود کنسرتی در تهران نخواهیم داشت و امشب باید انرژی لازم برای این مدت را ذخیره کنیم.»

«حواست نیست»، «بعد من»، «بگو دروغه» قطعاتی بودند که این خواننده در کنسرتش اجرا کرد. قطعاتی که قرار است به زودی در قالب نخستین آلبوم این خواننده روانه بازار موسیقی کشور شوند. آلبوم یکه اشوان در نشست خبری جشنواره موسیقی فجر درباره آن گفته بود: «به امید خدا آلبوم اواخر بهمن ماه منتشر می شود. این اثر 13 یا 14 قطعه دارد و در بین قطعه های آن حدود سه یا چهار اثر جدید است که تاکنون آنها را در کنسرت هایمان اجرا نکرده ایم و برای پخش آلبوم هم اکنون در حال صحبت کردن با شرکت های مختلف هستیم.»

این خواننده در کنسرت شب گذشته بهدرخواست دوستدارانش در سالن قطعه جدیدش «شمع‌ها رو روشن کن» را دو بار خواند و استقبال از این اثر به طرز ویژه‌ای بالا بود.

«تنها شدم»، «چرا گریه کردم»، «چه خوبه حالم» و «برگرد» دیگر قطعات اجرایی کنسرت اشوان بودند. اشوان با گفتن جمله «به تک‌تک شما مریضم و از شما انرژی می‌گیرم» قطعه پرطرفدار «بهت مریضم» را اجرا کرد. او در پایان قطعه «تنها شدم» را با همراهی پیانو خواند و به درخواست حضار «بهت مریضم» را نیز یک بار دیگر اجرا کرد.

اشوان در این کنسرت با اشاره به برگزاری تور کنسرت‌هایش در شهرهای مختلف گفت: «ما در چند وقت اخیر در شهرهای مختلفی چون بندرعباس، رشت، گرگان، شیراز و… کنسرت داشتیم و لذت زیادی هم بردیم. اما هیچ‌کجا مثل زادگاه آدم نمی‌شود و اجرا در شهر خودم لذت دیگری دارد.»

نیما رمضان (رهبر ارکستر، نوازنده گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، سعید شمس (کیبورد)، برنا شفیع‌زاده (درامز)، کیان ایرجی (گیتار)، مصطفی شعبانی (ساکسفون) و ساسان هاشمی (کیبورد) و مهرداد (داربوکا) نوزاندگان ارکستر اشوان در این کنسرت بودند.