گروه سروشان به سرپرستی آرش کامور در بخش نسلی دیگر جشنواره بیست و نهم حضور دارد و قطعاتی چون رهایی را که هنوز منتشر نشده، اجرا می‌کند.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر، گروه سروشان در سال 1384 به آهنگسازی و سرپرستی آرش کامور با حضور نوازندگان جوان راه اندازی شد و کنسرتهای متعددی را به همراهی خوانندگانی چون سالار عقیلی، محمد معتمدی و وحید تاج در داخل و خارج از کشور داشته است.

از گروه سروشان آلبوم‌هایی با نام‌های سبوی تشنه، سراسر مه، و راوی به آهنگسازی و تنظیم آرش کامور منتشر شده است و همچنین آلبومهایی چون رهایی و همایون از دیگر آثاریست که از این گروه به زودی منتشر خواهد شد.

این گروه با حضور در جشنواره بیست و نهم موسیقی فجر قطعات شوکران، آوازی نوا، بینالود تنهاست، آوازی نیشابورک، کوبه‌ای، چراغی در افق، آوازی نهفت و قطعه رهایی را برای اجرا در جشنواره در نظر گرفته است.

در گروه سروشان آرش کامور به عنوان سرپرست و نوازنده کمانچه، مریم خدابخش نوازنده عود، کامران منتظری نوازنده تنبک و سازهای کوبه‌ای، سهیل سعادت نوازنده دف و سازهای کوبه‌ای و فرشید شعبانی نوازنده سنتور باس هنرنمایی می‌کنند.

آرش کامور کمانچه را از سال ۱۳۶۹ در محضر شادروان اسکندری آموخت و بعدها از آموزه‌های اساتیدی چون اردشیر کامکار، علی‌اکبر شکارچی، کریم صالح عظیمی، نصرالله ناصح پور، سعید فرج‌پوری، محمدعلی کیانی‌نژاد و… بهره برد و در زمینه شناخت بیشتر موسیقی ایرانی نیز از محضر اساتیدی چون پرویز مشکاتیان و محمدرضا درویشی استفاده کرد.

این آهنگساز در سال ۱۳۸۵ مدرک کارشناسی و در سال ۱۳۹۱مدرک کارشناسی ارشد موسیقی ایرانی را از دانشگاه هنر تهران اخذ کرد. وی در دانشگاه موسیقی تهران (علمی کاربردی)، کلاس‌های آزاد دانشگاه سوره و… تدریس کرده است. همچنین نشست‌هایی درباره شناخت بیشتر موسیقی ایرانی در داخل و خارج از کشور داشته است.

کامور با گروه‌هایی چون شهنازی و اقبال و با بزرگانی چون پرویز مشکاتیان در گروه عارف، محمدرضا لطفی در گروه شیدا همکاری داشته است. وی در سال ۱۳۸۴ گروه سروشان را تاسیس کرد که حاصل فعالیت این گروه به آهنگ‌سازی آرش کامور آلبوم‌هایی چون “سبوی تشنه” به خوانندگی سالار عقیلی ، “سراسر مه” به خوانندگی محمد معتمدی و آلبوم بی‌کلام ” راوی ” است که گفت و گویی میان کمانچه و سازهای کوبه‌ای ایرانی ارائه می‌دهد.

گروه موسیقی سروشان 26 بهمن ماه ساعت 20 در بخش نسلی دیگر در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می رود.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.